Е-библиотека на ИПА

Не големите изяждат малките, а бързите поглъщат бавните

Показване на основна информация на публикация

dc.contributor.author Дженингс, Джейсън
dc.date.accessioned 2018-08-30T09:45:42Z
dc.date.available 2018-08-30T09:45:42Z
dc.date.issued 2001-01-01
dc.identifier.isbn 954-9964-22-1
dc.identifier.uri http://elib.ipa.government.bg:8080/xmlui/handle/123456789/111
dc.description Как да използваме бързината като средство за конкуренция в бизнеса Защо АОЛ е най-печелившата нова медийна фирма в света, поглъща конкурентните фирми една подир друга и привлича милиони абонати, докато "Продиджи" и "КомпюСърв" се превръщат в история? Как стана така, че само за двадесет и четири месеца "Хотмейл" бе оценена от "Майкрософт" на цели 400 милиона долара, като преди това не беше нищо повече от една добра идея? Какво превърна "Чарлс Шуоб" от малка фирма с четирима брокери на едно бюро в най-голямата компания за финансови услуги в света? Консултантите-новатори Джейсън Дженингс и Лорънс Хотън разказват как най-успелите фирми на света излизат в авангарда на своите браншове и съумяват да запазят предимството си пред конкуренцията, независимо от обстоятелствата. bg_BG
dc.language.iso bg_BG bg_BG
dc.publisher Класика и стил bg_BG
dc.relation.ispartofseries Сигн. 30;
dc.subject Икономика bg_BG
dc.subject Бизнес bg_BG
dc.subject Финанси bg_BG
dc.subject Управленски труд bg_BG
dc.subject Конкуренция (икономика) bg_BG
dc.subject Предприемачество. bg_BG
dc.subject Икономическо поведение. bg_BG
dc.subject Стопанска етика. bg_BG
dc.title Не големите изяждат малките, а бързите поглъщат бавните bg_BG
dc.title.alternative Как да използваме бързината като средство за конкуренция в бизнеса bg_BG
dc.type Book bg_BG


Файлове в тази публикация

Тази публикация се показва в следните колекции

Показване на основна информация на публикация

Търсене в библиотеката


Разширено търсене

Разлистване

Моя регистрация