dc.contributor.author |
Дженингс, Джейсън |
|
dc.date.accessioned |
2018-08-30T09:45:42Z |
|
dc.date.available |
2018-08-30T09:45:42Z |
|
dc.date.issued |
2001-01-01 |
|
dc.identifier.isbn |
954-9964-22-1 |
|
dc.identifier.uri |
http://elib.ipa.government.bg:8080/xmlui/handle/123456789/111 |
|
dc.description |
Как да използваме бързината като средство за конкуренция в бизнеса
Защо АОЛ е най-печелившата нова медийна фирма в света, поглъща конкурентните фирми една подир друга и привлича милиони абонати, докато "Продиджи" и "КомпюСърв" се превръщат в история?
Как стана така, че само за двадесет и четири месеца "Хотмейл" бе оценена от "Майкрософт" на цели 400 милиона долара, като преди това не беше нищо повече от една добра идея?
Какво превърна "Чарлс Шуоб" от малка фирма с четирима брокери на едно бюро в най-голямата компания за финансови услуги в света?
Консултантите-новатори Джейсън Дженингс и Лорънс Хотън разказват как най-успелите фирми на света излизат в авангарда на своите браншове и съумяват да запазят предимството си пред конкуренцията, независимо от обстоятелствата. |
bg_BG |
dc.language.iso |
bg_BG |
bg_BG |
dc.publisher |
Класика и стил |
bg_BG |
dc.relation.ispartofseries |
Сигн. 30; |
|
dc.subject |
Икономика |
bg_BG |
dc.subject |
Бизнес |
bg_BG |
dc.subject |
Финанси |
bg_BG |
dc.subject |
Управленски труд |
bg_BG |
dc.subject |
Конкуренция (икономика) |
bg_BG |
dc.subject |
Предприемачество. |
bg_BG |
dc.subject |
Икономическо поведение. |
bg_BG |
dc.subject |
Стопанска етика. |
bg_BG |
dc.title |
Не големите изяждат малките, а бързите поглъщат бавните |
bg_BG |
dc.title.alternative |
Как да използваме бързината като средство за конкуренция в бизнеса |
bg_BG |
dc.type |
Book |
bg_BG |