Показване на основна информация на публикация
dc.date.accessioned | 2023-10-11T12:15:34Z | |
dc.date.available | 2023-10-11T12:15:34Z | |
dc.date.issued | 2022-01-01 | |
dc.identifier.issn | 9789540754116 | |
dc.identifier.uri | http://elib.ipa.government.bg:8080/xmlui/handle/123456789/1334 | |
dc.description | Темата за отворено образование като набор от практики, които заедно могат да направят образованието по-приобщаващо, в съответствие с промените в обществото, а също и да бъде по-иновативно по отношение на максимално ефективно използване на учебните и образователните ресурси в институциите на паметта (библиотеки, музеи, архиви) не е била разглеждана цялостно. Всичко това провокира екипа на катедра Библиотекознание, научна информация и културна политика при Философския факултет на Софийския университет Св. Климент Охридски да подходи по-задълбочено към изследването на проблема чрез проучване и концептуализиране на понятието "отворено образование" в контекста на образователната функция на институциите на паметта - библиотеки, музеи, архиви, и идентифициране на успешни модели за отворено образование в чуждестранен мащаб, подходящи за българската практика. | bg_BG |
dc.language.iso | bg_BG | bg_BG |
dc.publisher | УИ Св. Климент Охридски | bg_BG |
dc.relation.ispartofseries | Сигн: 755 | |
dc.title | Образователни функции на институциите на паметта (библиотеки, музеи, архиви) | bg_BG |
dc.type | Book | bg_BG |