Описание:
Цялостната стратегия на фирмата може да се определя на широко равнище, но малък брой хора в организацията са включени във вземането на решения, а те са стратегически по своята природа. От тях зависи бъдещото развитие и успехът на всяка компания.
Историята на бизнеса е богата на стратегически решения, които обаче, независимо от мащаба си, нерядко са били недобре обмислени и следователно катастрофални. Тази книга проследява цялостния процес на вземане на стратегически решения силите, които влияят върху тези, които вземат решенията, възможните капани, критичните моменти, когато е наложителен рационален подход към вземането на решения. Разглеждат се ситуациите, в които е нужна интуиция, както и техниките, които ще помогнат на мениджърите да достигнат до стратегически правилни и солидни решения, и въпросите, на които ще трябва да си отговорят, преди да стигнат до решението.
Като прави преглед на спектъра от стратегически решения, пред които се изправят компаниите, и на старите и нови техники, които могат да помогнат, тази книга осигурява задълбочени прозрения за най-ефективната стратегия при вземане на правилните за всяка организация решения.