Показване на основна информация на публикация

dc.contributor.author Кофман, Кърт
dc.date.accessioned 2018-08-31T16:13:24Z
dc.date.available 2018-08-31T16:13:24Z
dc.date.issued 2007-01-01
dc.identifier.isbn 978-954-9964-82-0
dc.identifier.uri http://elib.ipa.government.bg:8080/xmlui/handle/123456789/181
dc.description Какво е общото между най-великите организации в света? Те знаят, че най-ценният им капитал са техните служители и клиенти. Успешните компании са наясно с двата важни факта: хората първо са емоционални и едва след това рационални и затова служителите и клиентите трябва да бъдат емоционално ангажирани, за да достигне организацията пълния си потенциал. изследванията на "Галъп" не само потвърждават това, но разкриват и тайните на създаването и управлението на "емоционалната икономика", която осигурява изобилни възможности за вашия бизнес. bg_BG
dc.language.iso bg_BG bg_BG
dc.publisher Класика и стил bg_BG
dc.relation.ispartofseries Сигн. 91;
dc.subject Човешки ресурси bg_BG
dc.subject Трудови ресурси - управление - наръчници и ръководства. bg_BG
dc.subject Кадри - управление и организация - наръчници и ръководства. bg_BG
dc.subject Управленски труд - психологични проблеми - наръчници и ръководства. bg_BG
dc.title Следвай този път bg_BG
dc.title.alternative Как най-великите организации на света постигат растеж чрез отключване и управление на човешкия потенциал bg_BG
dc.type Book bg_BG


Файлове в тази публикация

Тази публикация се показва в следните колекции

Показване на основна информация на публикация

Търсене в библиотеката


Разширено търсене

Разлистване

Моя регистрация