dc.contributor.author |
Кофман, Кърт |
|
dc.date.accessioned |
2018-08-31T16:13:24Z |
|
dc.date.available |
2018-08-31T16:13:24Z |
|
dc.date.issued |
2007-01-01 |
|
dc.identifier.isbn |
978-954-9964-82-0 |
|
dc.identifier.uri |
http://elib.ipa.government.bg:8080/xmlui/handle/123456789/181 |
|
dc.description |
Какво е общото между най-великите организации в света? Те знаят, че най-ценният им капитал са техните служители и клиенти. Успешните компании са наясно с двата важни факта: хората първо са емоционални и едва след това рационални и затова служителите и клиентите трябва да бъдат емоционално ангажирани, за да достигне организацията пълния си потенциал. изследванията на "Галъп" не само потвърждават това, но разкриват и тайните на създаването и управлението на "емоционалната икономика", която осигурява изобилни възможности за вашия бизнес. |
bg_BG |
dc.language.iso |
bg_BG |
bg_BG |
dc.publisher |
Класика и стил |
bg_BG |
dc.relation.ispartofseries |
Сигн. 91; |
|
dc.subject |
Човешки ресурси |
bg_BG |
dc.subject |
Трудови ресурси - управление - наръчници и ръководства. |
bg_BG |
dc.subject |
Кадри - управление и организация - наръчници и ръководства. |
bg_BG |
dc.subject |
Управленски труд - психологични проблеми - наръчници и ръководства. |
bg_BG |
dc.title |
Следвай този път |
bg_BG |
dc.title.alternative |
Как най-великите организации на света постигат растеж чрез отключване и управление на човешкия потенциал |
bg_BG |
dc.type |
Book |
bg_BG |