Показване на основна информация на публикация

dc.contributor.author Андерсън, Крис
dc.date.accessioned 2018-09-15T08:18:27Z
dc.date.available 2018-09-15T08:18:27Z
dc.date.issued 2009-01-01
dc.identifier.isbn 978-954-321-528-7
dc.identifier.uri http://elib.ipa.government.bg:8080/xmlui/handle/123456789/349
dc.description Какво се случва, когато потребителите разполагат с почти безкраен избор, който поражда неограничено търсене? Когато всичко става лесно достъпно за всеки (и във все повече случаи безплатно)? С няколко щраквания на компютърната мишка ние стигаме до милиони продукти в интернет магазините и аукционите. При това може да прочетем отзивите за тях на вече изпробвалите ги стотици хора... Тази предизвикана и улеснявана от интернет ситуация с удивително бързи темпове продължава коренно да променя всичко в бизнеса: производството, дистрибуцията, маркетинга, рекламата. И далеч не само бизнеса. Промените неусетно засягат целия ни живот – начините, по които печелим парите си; по които ги харчим за стоки или развлечения; по които общуваме с другите и намираме сродни души по интереси или любими; по които гледаме на света и го усещаме; по които се чувстваме щастливи или нещастни. Именно тези промени и тенденции за първи път са уловени, изяснени и математически доказани по слисващ начин в тази книга. А наглед в нея става дума само за една проста идея: в епохата на интернет с монопола на най-популярните стоки (бестселъри, хитове, блокбастъри) вече е свършено. Преди пренебрегваните нишови продукти (които формират дългата опашка в кривата на търсенето) добиват същата значимост, защото съвкупните им продажби са равностойни, дори по-големи от тези на масово продаваните. Идеята може и да е проста, но всяка от подробностите по приложението й е извънредно ценна и заслужава бавно и внимателно осмисляне. Накратко, който иска да прави какъвто и да било бизнес през XXI в., е добре да прочете тази книга. Преди да му се наложи. bg_BG
dc.language.iso bg_BG bg_BG
dc.publisher Изток-Запад bg_BG
dc.relation.ispartofseries Сигн. 257;
dc.subject Маркетинг и мениджмънт bg_BG
dc.title Дългата опашка bg_BG
dc.title.alternative Защо бъдещето на бизнеса е в продаването по малко от повече bg_BG
dc.type Book bg_BG


Файлове в тази публикация

Тази публикация се показва в следните колекции

Показване на основна информация на публикация

Търсене в библиотеката


Разширено търсене

Разлистване

Моя регистрация