Показване на основна информация на публикация

dc.contributor.author Воеводин, Алексей.
dc.date.accessioned 2018-09-16T12:39:28Z
dc.date.available 2018-09-16T12:39:28Z
dc.date.issued 2005-01-01
dc.identifier.isbn 954-9994-39-2
dc.identifier.uri http://elib.ipa.government.bg:8080/xmlui/handle/123456789/429
dc.description Книгата съдържа много на брой занимателни и поучителни истории, разкриващи традиционните начини за измама и манипулация, използвани в бизнеса, политиката, войната, криминалния живот и бита. Книгата не е предназначена за глупаци. Нещо повече, тя е вредна за тях. Този извод е потвърден по експериментален път и е с висока достоверност. Книгата е предназначена за честни хора, не дотам честни или просто измамници. Първите могат да се научат ефективно да се борят с вторите и третите, а те, на свой ред - да усъвършенстват изкуството си. Терминът "стратегема" е с европейски произход, появата му се свързва със страрогръцката дума strategema, използвана за обозначаване на военното дело и военните хитрости. В наши дни терминът "стратегема" може да се използва в няколко смисъла. В приложния си вариант той означава военна хитрост, трик в политическата, икономическата, престъпната дейност и в частния живот. В тази книга терминът се използва в значително по-широк смисъл. Стратегемите се разглеждат не само като трикове или алгоритми за достигане на поставените цели. Те не просто дават рецепти за възможни действия. Те определят полето, в което се намираш, правилата, които следваш или пренебрегваш, в някои случаи -пътя, по който вървиш. Китайските стратегеми традиционно признават само един критерий за правилност - ефективността на действията ти в борбата за власт и ресурси. За тях понятията "нравственост", "духовност" и "морал" не съществуват като необходими елементи, които да характеризират твоята личност или дейност. Има само едно мерило - ефективността. Няма приятели и съюзници, всички са врагове. bg_BG
dc.language.iso bg_BG bg_BG
dc.publisher Дилок bg_BG
dc.relation.ispartofseries Сигн. 338;
dc.subject Маркетинг и мениджмънт bg_BG
dc.subject Личност - психология. bg_BG
dc.subject Личност и общество - популярна литература bg_BG
dc.title Стратегеми bg_BG
dc.title.alternative Стратегиите във войната, бизнеса, манипулациите и измамите bg_BG
dc.type Book bg_BG


Файлове в тази публикация

Тази публикация се показва в следните колекции

Показване на основна информация на публикация

Търсене в библиотеката


Разширено търсене

Разлистване

Моя регистрация