Show simple item record

dc.contributor.author Гитомър, Джефри Х..
dc.date.accessioned 2018-09-23T13:54:27Z
dc.date.available 2018-09-23T13:54:27Z
dc.date.issued 2011-01-01
dc.identifier.isbn 978-954-321-945-2
dc.identifier.uri http://elib.ipa.government.bg:8080/xmlui/handle/123456789/469
dc.description Бестселърът "Социалният БУМ!" преди всичко: показва прехода от социалните медии към социалните бизнес медии и определя момента, в който откривате, че усилията ви - цялото това привличане, ангажиране и свързване - започват да се отплащат описва чувството, което изпитвате, когато спечелите нов клиент въз основа на ценностните си послания и здравата работа настъпва тогава, когато привлекателността се срещне с истинската ценност разяснява страничния ефект от всичките ви маркетингови и промоционални усилия и разкрива онова, което се случва, когато вашите последователи поканят още последователи и те започнат да купуват от вас запознава с новия начин изобщо да се прави бизнес. Накратко, социалните бизнес медии са новият начин изобщо да се прави бизнес, а чрез "Социалният БУМ!" Гитомър ще ви обучи как да се научите на най-важното! Джефри Гитомър, авторът на "Малка зелена книга за постигането на своето" и "Библия на продаването", споделя искрено и лично: "Аз съм социален. Поне в бизнеса. Знам как да привличам и ангажирам другите, знам как да се свързвам с тях във Facebook, LinkedIn, Twitter и YouTube. Тази книга ще ви каже как и вие да направите същото. В нея ще намерите моя глас, моя опит, моите познания. В духа на социалните медии помолих неколцина подбрани автори да споделят мъдростта, идеите и успеха си. Много хора (а вероятно и вие) не осъзнават мощта и възможностите, които им предлагат социалните бизнес медии. Тази книга ще ви ги разкрие - с идеи, стратегии и предложения." Джефри Гитомър (роден на 11 февруари 1946 г. в Уест Палм Бийч, Флорида) е американски автор, професионален лектор и бизнес-треньор, който пише и изнася международни лекции за продажбите, лоялността на клиентите и личностното развитие. Той живее със семейството си в Шарлот, Северна Каролина. Гитомър посещава университета в Темпъл, но прекъсва след първата си година, за да посещава института "Гьоте" в Берлин, Германия, където учи езици. Гитомър изнася повече от 100 презентации годишно за последните 15 години, включващи публични и корпоративни семинари, годишни срещи за продажби и ключови стратегии. Семинарната верига на Гитомър включва изяви в Северна Америка, Южна Америка, Европа, Азия и Австралия. През 2008 г. по време на Националната конференция на асоциациите на лекторите в Ню Йорк, той бе включен в Говорителската зала на славата (Speaker Hall of Fame). Гитомър е основател и президент на TrainOne, Inc., която предлага обучение в областта на продажбите, лоялността на клиенти и личностното развитие. Компанията предлага електронно обучение както за собствена, адаптивна система за управление на ученето, така и за учене съвместно в класове. Състои се от екип от американски и канадски преподаватели, дизайнери и програмисти и е франчайзингован в САЩ, Турция, Южна Африка и Сингапур. bg_BG
dc.language.iso bg_BG bg_BG
dc.relation.ispartofseries Сигн.376;
dc.subject Социология bg_BG
dc.subject Социални мрежи - наръчници и ръководства bg_BG
dc.subject Интернет - приложение - в социалните мрежи - наръчници и ръководства bg_BG
dc.subject Маркетинг - приложение - в социалните мрежи - наръчници и ръководства bg_BG
dc.subject Конкуренция (икономика) - наръчници и ръководства bg_BG
dc.title Социалният boom bg_BG
dc.title.alternative Как да изкарате голямата пара и да отвеете конкуренцията bg_BG
dc.type Book bg_BG


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account