Е-библиотека на ИПА

Инструменти за социални мрежи

Показване на основна информация на публикация

dc.contributor.author Томс, Жюстин.
dc.date.accessioned 2018-09-30T08:52:41Z
dc.date.available 2018-09-30T08:52:41Z
dc.date.issued 2011-01-01
dc.identifier.isbn 978-954-28-1004-9
dc.identifier.uri http://elib.ipa.government.bg:8080/xmlui/handle/123456789/540
dc.description Камелия Георгиева и Жюстин Томс, познати имена от родния онлайн свят, ни представят актуален поглед към света на социалните мрежи. С много примери, в лек стил, с мненията на голям брой български експерти в областта на маркетинга, ПР-а, онлайн медиите и социалните мрежи – книгата е ценен наръчник за всеки, който желае да прекрачи с по-голяма увереност в епохата на дигиталния маркетинг. Социалните медии са средство за комуникация в момента, сега. Социалните медии са преди всичко психология и познаване на последователите на нашите продукти и услуги на фона на постоянно променящите се и подобряващи се технологии. Трябва да гледаме на тях като на част от нашия маркетингов план с ясно поставени и измерими цели. bg_BG
dc.language.iso bg_BG bg_BG
dc.publisher Сиела bg_BG
dc.relation.ispartofseries Сигн. 447;
dc.subject Наука и техника bg_BG
dc.subject Комуникация. bg_BG
dc.subject Електронна търговия. bg_BG
dc.subject Информационно общество. bg_BG
dc.subject Интернет. bg_BG
dc.title Инструменти за социални мрежи bg_BG
dc.title.alternative Маркетинг в епохата на Web 2.0 bg_BG
dc.type Book bg_BG


Файлове в тази публикация

Тази публикация се показва в следните колекции

Показване на основна информация на публикация

Търсене в библиотеката


Разширено търсене

Разлистване

Моя регистрация