Show simple item record

dc.contributor.author Мартин Линдстрьом
dc.date.accessioned 2023-10-12T08:24:35Z
dc.date.available 2023-10-12T08:24:35Z
dc.date.issued 2017-01-01
dc.identifier.issn 9786191529810
dc.identifier.uri http://elib.ipa.government.bg:8080/xmlui/handle/123456789/1338
dc.description Какво стои в основата на успешната марка? Желанието. Копнежът на милиони потребители, който чака да бъде открит и разгадан. Мартин Линдстрьом, който заслужено може да се нарече Шерлок Холмс на маркетинга, пътува по целия свят в търсене на "малките данни" - онези дребни знаци и улики, които водят всеки детектив до разбулването на голямата загадка. Търпеливо и методично той отбелязва всевъзможни детайли, нюанси, особености на поведението и начина на живот и извежда от тях съществуващи закономерности и общи характеристики за обществото и социалните групи в него. Като консултант на компании в най-разнообразни сфери на бизнеса, той прилага уникалния си подход, за да постави търговската марка в съзвучие с желанията и стремежите на нейната потребителска аудитория. От тази книга ще научите как чифт износени маратонки, собственост на 11-годишно момче от Германия, извадили "Лего" от финансова криза; как плюшеното мече в спалнята на една тинейджърка допринесло за революционна промяна в продажбите на световна модна марка с 1000 магазина в 20 страни; и още много истински истории от практиката на Линдстрьом - поучителни, забавни и вдъхновяващи. bg_BG
dc.language.iso bg_BG bg_BG
dc.publisher Изток - Запад bg_BG
dc.relation.isformatof Сигн: 746
dc.title Малките данни bg_BG
dc.type Book bg_BG


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account