IPA Electronic Library

22 неизменни закона на брендинга

Show simple item record

dc.date.accessioned 2018-09-15T07:35:08Z
dc.date.available 2018-09-15T07:35:08Z
dc.date.issued 2000-01-01
dc.identifier.isbn 954-9964-06-X
dc.identifier.uri http://elib.ipa.government.bg:8080/xmlui/handle/123456789/342
dc.description Що е брендинг? Авторите Ал Рийс и Лаура Рийс дават отговор на въпроса: “Коя е единствената и най-важна цел на процеса на маркетинга?” Според самите тях това е процесът на изграждане на търговската марка, или т. нар. брендинг (branding). Маркетингът представлява изграждане на търговска марка. Маркетингът представлява това, което трябва да направи една фирма за бизнеса. Маркетингът е основна цел на фирмата. Ето защо всеки, който работи във фирма, следва да се интересува от маркетинг и особено от законите на брендинга. Ако цялата компания се занимава с маркетинг, то цялата компания се занимава с брендинг. Колкото и абсурдно да изглежда, не е далеч времето, когато самото понятие маркетинг ще остарее и ще бъде заменено от ново понятие, наречено брендинг. “Ал Рийс показва, че маркетолозите трябва да изградят умения за две неща: да изградят търговска марка и да я запазят жива. С помощта на превъзходните си профили на компании и чрез проницателните си идеи, тази книга ще помогне на маркетолозите да разберат дали са предприемачи, или са просто застарели ветерани” Филип Котлър, професор по международен маркетинг “Ще ми се да бях имал тази книга в началото на кариерата си - идеите, които прокарва са задължителни за всеки, който иска да създаде могъща търговска марка.” Филип Романо, изпълнителен директор на Romano Enterprises bg_BG
dc.language.iso bg_BG bg_BG
dc.publisher Класика и стил bg_BG
dc.relation.ispartofseries Сигн. 250;
dc.subject Маркетинг и мениджмънт bg_BG
dc.subject Технология и психология на бизнеса bg_BG
dc.subject Икономика bg_BG
dc.title 22 неизменни закона на брендинга bg_BG
dc.title.alternative Как да превърнем един продукт или услуга в търговска марка bg_BG
dc.type Book bg_BG


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account