dc.contributor.author |
Залтман, Джералд |
|
dc.date.accessioned |
2018-09-16T07:32:26Z |
|
dc.date.available |
2018-09-16T07:32:26Z |
|
dc.date.issued |
2006-01-01 |
|
dc.identifier.isbn |
954-327-014-7 |
|
dc.identifier.isbn |
978-954-327-014-9 |
|
dc.identifier.uri |
http://elib.ipa.government.bg:8080/xmlui/handle/123456789/380 |
|
dc.description |
Маркетингът като изкуство и наука не може да стои на едно място. Светът се променя, ето защо трябва да се променят и методите за разбиране на потребителите. Намираме се в процес на революция на маркетинга. Процесите и моделите на традиционния маркетинг ще останат в историята.
Голямата заслуга на Джералд Залтман е откровения му поглед към състоянието на маркетинга днес. Той изследва грешките за мисленето на клиентите и предлага нова маркетингова парадигма – “мислене за мисленето”. Изследва природата на мисленето и разкрива как съзнателните и безсъзнателните когнитивни процеси работят заедно. Описва две нови техники за докосване на безсъзнателното и прави нова и различна интерпретация на чувствата и преживяванията на клиентите. |
bg_BG |
dc.language.iso |
bg_BG |
bg_BG |
dc.publisher |
Класика и стил |
bg_BG |
dc.relation.ispartofseries |
Сигн. 288; |
|
dc.subject |
Маркетинг и мениджмънт |
bg_BG |
dc.subject |
Потребление - психологични проблеми |
bg_BG |
dc.subject |
Маркетинг - психологични проблем |
bg_BG |
dc.title |
Как мислят потребителите? |
bg_BG |
dc.title.alternative |
Незаменими прозрения за "манталитета" на пазара |
bg_BG |
dc.type |
Book |
bg_BG |