IPA Electronic Library

Как мислят потребителите?

Show simple item record

dc.contributor.author Залтман, Джералд
dc.date.accessioned 2018-09-16T07:32:26Z
dc.date.available 2018-09-16T07:32:26Z
dc.date.issued 2006-01-01
dc.identifier.isbn 954-327-014-7
dc.identifier.isbn 978-954-327-014-9
dc.identifier.uri http://elib.ipa.government.bg:8080/xmlui/handle/123456789/380
dc.description Маркетингът като изкуство и наука не може да стои на едно място. Светът се променя, ето защо трябва да се променят и методите за разбиране на потребителите. Намираме се в процес на революция на маркетинга. Процесите и моделите на традиционния маркетинг ще останат в историята. Голямата заслуга на Джералд Залтман е откровения му поглед към състоянието на маркетинга днес. Той изследва грешките за мисленето на клиентите и предлага нова маркетингова парадигма – “мислене за мисленето”. Изследва природата на мисленето и разкрива как съзнателните и безсъзнателните когнитивни процеси работят заедно. Описва две нови техники за докосване на безсъзнателното и прави нова и различна интерпретация на чувствата и преживяванията на клиентите. bg_BG
dc.language.iso bg_BG bg_BG
dc.publisher Класика и стил bg_BG
dc.relation.ispartofseries Сигн. 288;
dc.subject Маркетинг и мениджмънт bg_BG
dc.subject Потребление - психологични проблеми bg_BG
dc.subject Маркетинг - психологични проблем bg_BG
dc.title Как мислят потребителите? bg_BG
dc.title.alternative Незаменими прозрения за "манталитета" на пазара bg_BG
dc.type Book bg_BG


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account