Е-библиотека на ИПА

РАЗРАБОТВАНЕ НА МЕТОДОЛОГИЯ ЗА ПРОВЕЖДАНЕ НА ПРОУЧВАНЕ ПО МЕТОДА „ТАЕН КЛИЕНТ“

Показване на основна информация на публикация

dc.contributor.author ИПА
dc.date.accessioned 2018-11-30T13:16:54Z
dc.date.available 2018-11-30T13:16:54Z
dc.date.issued 2016-01-01
dc.identifier.uri http://elib.ipa.government.bg:8080/xmlui/handle/123456789/925
dc.description.abstract През 2006 г. в глава трета, раздел втори „Механизми за обратна връзка и изследване на удовлетвореността“ на Наредбата за административното обслужване (НАО) е включен текст, задължаващ администрациите да създават и предоставят информация за използваните начини за обратна връзка от потребителите. bg_BG
dc.language.iso bg_BG bg_BG
dc.publisher Институт по публична администрация bg_BG
dc.subject Публични политики bg_BG
dc.subject Доклади и анализи bg_BG
dc.title РАЗРАБОТВАНЕ НА МЕТОДОЛОГИЯ ЗА ПРОВЕЖДАНЕ НА ПРОУЧВАНЕ ПО МЕТОДА „ТАЕН КЛИЕНТ“ bg_BG
dc.title.alternative Доклад от извършено изследване bg_BG
dc.type Other bg_BG


Файлове в тази публикация

Тази публикация се показва в следните колекции

Показване на основна информация на публикация

Търсене в библиотеката


Разширено търсене

Разлистване

Моя регистрация