Описание:
За написването на Пътят към величието Колинс прави задълбочени проучвания в съвършено нова насока. Този път целта му е да намери отговор на въпросите: Възможно ли е една най-обикновена компания да бъде трансформирана така, че да стане велика? Има ли компании, които десет и повече години са били съвсем посредствени, но после са успели да се променят и да постигнат устойчиво велики резултати? И какво в тях е обусловило успеха им? В продължение на близо пет години Колинс и неговият изследователски екип провеждат пространно и задълбочено проучване на абсолютно всяка компания, успяла да влезе в класацията “Форчън 500” от нейното създаване през 1965 г. досега, а това са общо 1400 компании. Резултатите са удивителни: само 11 компании са успели да се превърнат от посредствени в устойчиво велики! Изненадващите тайни на пътя, по който са го постигнали, и как всяка компания би могла да го постигне са блестящо разяснени в тази нова визионерска студия на Джим Колинс.