Description:
Бъдещето на конкуренцията засяга проблеми, с които в недалечно бъдеще ще се наложи да се сблъскат всички бизнесмени. Създава се впечатление, че колкото по-богат е асортиментът от продукти и услуги, толкова по-трудно става днес да се угоди на потребителя. Какво да се каже за утрешния ден?
Авторите, едни от водещите съвременни учени, занимаващи се с въпросите за перспективата на развитие на стратегическите продажби, смятат, че в конкурентната борба ще победят тези компании, които възприемат новата концепция за ценностите, т.е. ще се научат да създават ценности заедно с потребителите. С примери от дейността на реални компании, откриващи нови методи на работа, те доказват правдивостта на тази кампания.
Книгата е по-скоро покана за различно мислене; тя е призив за действие — за да помогне в създаването на нов свят. Авторите вярват, че всички ние ще трябва да променим поведението си - не само като бизнес лидери, но и като потребители, служители, инвеститори и глобални граждани - да променим баланса на относителното влияние на индивида и голямата институция.
Целта на С. К. Прахалад и Венкат Рамасвами е да водят лидерите в бизнеса в търсенето на нов стратегически капитал, помагайки им да се откъснат от традиционния и да откриват нов подход. Предназначена е за предприемачи, за управляващите компании, за мениджърите по продажби и другите висши ръководители в бизнеса.